Tag Disse 5 Kosttilskud til Morgenmad for at Få Muskel

Morgenmad. Vi ved alle sammen at det er ret vigtigt. Det er din første mulighed for at give din krop det skud af næringsstoffer den skal bruge for at starte dagen. En god, sund morgenmad lavet af gode ingredienser er den bedste måde at begynde på, men der er også et par tilføjelser du kan lave, for virkelig at sende din muskelvækst til vejrs.

Tilskud til morgenmaden for at gøre dig stor

Ved at tilføje nogle centrale tilskud til dit morgenritual, kan du virkelig fyre op under de store fremskridt og give dig den konkurrencedygtige fordel du har ledt efter. Tjek disse fem muligheder og se hvordan de kan virke for dig.

Bemærk venligst at nogle af disse skal bruges før dine træninger. I disse tilfælde, rådes du til at træne som det føsrte om morgenen på tom mave for maksimal absorbering.

 

Maca Powder

 

1 Maca

Du har muligvis aldrig hørt om det, men du er virkelig gået glip af noget hvis du ikke har. Maca har været her i årtusinder og det er blevet brugt til alt, lige fra at forbedre sexlysten til at løfte humøret.

Hvad angår dit behov for at svulme op, vil du ikke finde noget der passer bedre end det her. Maca er et adaptogen, hvilket betyder at det får dit sind og krop til at tilpasse sig stress bedre. Dette betyder at hvis du prøver at fokusere på en opgave, vil din klarhed være fremmet. Men, måske endnu mere nyttigt, hvis du løfter tunge vægte i træningscenteret, vil din præstation være forbedret.

Maca blokerer også produktionen af østrogen og booster testosteron. Dette er præcis den effekt du ønsker når det kommer til at opnå muskelmasse.

Hæld noget maca på din skål med grød eller inkludér det i din yndlingssmoothie efter eget valg. Se herefter hvad der sker et par timer efter når du begynder på vægtene. Chancen er at du vil være behageligt overrasket ved resultatet.

 

Protein Powder

 

2 Proteinpulver

Protein er musklernes byggesten. Hvorfor ville du ikke ønske at tilføje det til din morgenmad? Du vil lægge fundamentet for store fremskridt og bedre restitution. Du kan bruge et proteinpulver af høj kvalitet og nemt tilføje det til grød, yoghurt, hytteost og smoothies. Der er ingen forkert måde at tage det på!

Hvis du har nogen allergier eller begrænsninger, har du masser af muligheder at vælge mellem, såsom valle, soja, hamp, æggehvide og ris. Gå med den der virker bedst for din krop og vil ikke forårsage gastrointestinale problemer.

 

Creatine

 

3 Kreatin

Kreatin kommer i formen af pulver og kapsler. Du kan tilføje den pulveriserede variant til morgenmadssmoothies, juice og proteinshakes. Hvorfor kreatin? Der er et par gode årsager hvorfor.

Først og fremmest, sender det ekstra hydration til dine muskler. Dette vil også tillade dig at tage et par ekstra gentagelser med hvert sæt og løfte lidt mere vægt. Dernæst gør det din restitution huritgere. Jo hurtigere du er i stand til at restituere, jo stærkere vil du blive. Og fra et helt æstetisk standpunkt, kan det give dig et solidt, markeret udseende. Og der er ingen galt med at se godt ud, selvfølgelig!

 

4 Trenorol

Her er en af de tilskud der skal tages før du træner – omkring 45 minutter før, for at være præcis. Trenorol har flere bemærkelsesværdige fordele der kan give dig lyst til at give det et forsøg.

Trenorol

Først og fremmest, hjælper det med at accelerere mængden af oxygen der frigives til dine muskler. Jo mere oxygen du får, jo mere kraft og styrke vil du få mens du løfter vægte. Som en ekstra bonus, vil dine årer se vaskulære og pumpede ud, hvilket også kan forbedre dit udseende.

Dernæst øger Trenorol dit fedtforbrændende potentiale. Dette hjælper dig indirekte med at få muskelmasse. Ved at fjerne fedt, vil din fysik blive mere defineret og du har et mere markeret udseende.

Sidst men ikke mindst, meget lig kreatin, hjælper trenorol med at gøre din restitution hurtigere. Medmindre dine muskler er helt udhvilede, vil du ikke få det fulde udbytte af din træning.

 

5 NO2 Max


Her er en sjov lille formel før træning, der virkelig kan ryste tingene op i en fart. Det sidste du ønsker, er at komme ind i træningscenteret og slæbe dig igennem. Du kan lige så godt lade være med at dukke op.

Det er her hvor NO2 Max kommer til undsætning. Dette kosttilskud er beregnet til at blive taget lige før du træner. Dens primære funktion er at booste dine nitrogenoxidniveauer. Med forhøjede nitrogenoxidniveauer, vil du oplevet en øget blodgennemstrømning og oxygen til dine arbejdende muskler. Til gengæld vil du få store fremskridt i styrke og størrelse på kort tid. NO2 Max vil også hjælpe dig med at restituere hurtigere.

 

Få de bedste resultater gennem kosten

Vær klar over at indtagelse af tilskud til morgenmad kun vil føre dig et vist stykke når det handler om at få muskler. For det bedste resultat, så forsøm ikke din kost resten af dagen og natten. Morgenmad er kun et måltid om dagen. Måden du lever dit liv på som helhed, er hvad der vil give dig de bedste resultater.

Brug tilskud til din fordel
Tilskud er ganske enkelt essentielt hvis du er seriøs omkring naturlige fremskridt. Hvis din mission er at bulke, kan du ikke gå forkert når du bruger CrazyBulk vækstpakken for at fremme dine resultater.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *